ژل رویال ؛ همه چیزهایی که باید بدانید

ژلهٔ سلطانی ( ژل رویال زنبور عسل ) یک مایهٔ شبیه به شیر است که از زنبورهای عسل به دست می‌آید و برای تغذیهٔ لارو زنبورهای کارگر و نرها تا سه روز و برای تغذیه ملکه تا رسیدن به رشد کامل ملکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده در اصل شاه انگبین است که به نام ژلهٔ سلطانی ( Royal jelly ) به عنوان یک مکمل غذایی با خصوصیاتی که برای بهبود وضعیت سلامت ادعا می‌شود، ماده ژل رویال به طرز قابل توجهی گسترش یافته است.

سالم ترین هدیه طبیعت

ژل ملکه منبع ارزشمندی از ویتامین‌های گروه B، به‌ویژه B۱، B۲، B۳، B۵، B۶ و B۹ است که نقش کلیدی در متابولیسم انرژی و سلامتی سیستم عصبی دارند. به‌علاوه، حاوی ویتامین‌های A، C، D و E است که برای داشتن پوست ، چشمان و سیستم ایمنی سالم ضروری هستند. در ادامه می توانید مقالاتی با عنوان خواص و فواید ژل رویال را مطالعه و بررسی نمائید. این مقالات درباره خواص درمانی و ضد بیماری ژل رویال برای زنان و مردان توضیحاتی داده است.

ژل رویال یکی از پر خاصیت ترین محصولات زنبور عسل است. اگر بخواهیم به آنچه که در کندو درباره ژل رویال می گذرد نگاه کنیم باید گفت که این ماده نسبت به انواع عسل ها میزان قند کمتری دارد و در عین حال منبعی بی رقیب برای تامین پروتئین های مورد نیاز زنبورها است. سوژین به عنوان حرفه ای ترین تولید کننده محصولات زنبور عسل انواع مشتقات کندو را با بهترین قیمت بازار و ضمانت اصالت برای شما موجود نموده است. در لیست زیر انواع ژل رویال و محصولات مرتبط را مشاهده می کنید.